התשובה הסינית להליקובקטר פילורי – בטוח ויעיל.

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

היי אתה שקורא עכשיו את השורות האלה. אתה מודע לכך שבסבירות לא מבוטלת יש לך את חיידק הליקובקטר פילורי בקיבה? נכון לעת עתה אתה לא חש בו, וייתכן שאף פעם תרגיש אותו.

אך מנגד תמיד קיים הסיכון שהוא יתעורר ויתחיל לעולל נזק משמעותי למערכות הגוף. הליקובקטר פילורי הוא לא בדיחה, הוא חיידק שארגון הבריאות העולמי הגדיר אותו זה מכבר כמחולל סרטן!

אז במידה ויש לכם אותו מומלץ לכם לשקול את הטיפול הסיני להליקובקטר פילורי, ולהוציא את החיידק על הסיכונים שהוא מביא איתו החוצה מגופכם.

רפואה סינית להליקובקטר

תוכן עניינים

מעט רקע על הליקובקטר פילורי. 

הוא נשמע מאיים ומזיק, אבל הוא כל כולו חיידק קטנטן וזעיר שמצליח להסתנן למעל מ50 % מהאנשים. הוא קובע את מקום מגורו ברירית הקיבה והוא מצליח לשרוד שם בניגוד לכל שאר החיידקים, למרות רמת החומציות הגבוהה מאוד בקיבה. 

נכון. ברוב המקרים הוא נם את שנתו ולא מסב נזק. אך הוא עלול להתעורר בשלב מסוים ולהתחיל להזיק לגוף ולגרום לאי נוחות רבה, ולנזקים בריאותיים של ממש. בין היתר הוא עלול לגרום לכיב בקיבה או בתריסיון, דלקת בקיבה, כיב עוברי ובמקרים חמורים יותר לסרטן הקיבה. 

אז כפי שהבנתם חיידק הליקובקטר פילורי זה לא מישהו לדור איתו בכפיפה אחת כאשר הוא מתעורר. 

מרבית הרופאים ימליצו על טיפול אנטיביוטי חריף, אך הרבה אנשים מעדיפים לנסות קודם את הרפואה הסינית הטבעית, ויש להם סיבות טובות לכך. ובכך נעסוק בשורות הבאות. 

 

מה מייחד את הרפואה הסינית מול הטיפול האנטיביוטי בהליקובקטר פילורי? 

הטיפול האנטיביוטי המקובל נחשב ליעיל ברוב המקרים. והוא אכן מוכיח אחוזי הצלחה מרשימים בקטילת חיידק הליקובקטר. אבל יש גם צד שני למטבע. הטיפול האנטיביוטי מכונה 'הטיפול המשולש' או 'הטיפול המרובע' תלוי באיזה מקרה. הטיפול יכלול 2 / 3 סוגי אנטיביוטיקה פלוס תרופה נוגדת חמצון. המנות האינטנסיביות של האנטיביוטיקה הניתנות במסגרת הטיפול, הופכות אותו לאגרסיבי ובמקרים מסוימים לפוגעני לגוף. 

 

הסיכונים של טיפול אנטיביוטי אגרסיבי הם כדלהלן: 

 

  • תופעות לוואי 

אנטיביוטיקה לא חפה מתופעות לוואי. מערכת העיכול לא תמיד יודעת להתמודד עם האנטיביוטיקה, ובפרט כאשר היא נצרכת בכמות גבוהה ומרוכזת כמו במקרה של הליקובקטר. אנשים שרגישים לאנטיביוטיקה עשויים לסבול משורת בעיות הקשורות למערכת העיכול, ואף בעיות כלליות חמורות יותר. 

 

  • פיתוח עמידות לאנטיביוטקה 

אנטיביוטיקה היא אחלה תרופה, שהצילה את חייהם של המון אנשים. אך שימוש מופרז בתרופה זו עלול לגרום לגוף לפתח מולה עמידות. המשמעות הישירה של העמידות הזו היא, שהאנטיביוטיקה לא תצליח למגר את חיידק הליקובקרטר פילורי, וחמור מכך גם בעתיד במצבים בריאותיים מורכבים יותר האנטיביוטיקה לא תצליח להעניק לגוף טיפול הולם. 

ופה נכנסת לתמונה הרפואה הסינית. היא מציעה שיטת טיפול שונה בתכלית לחיידק הליקובקטר פילורי. שיטת טיפול טבעית ונטולת סיכונים ותופעות לוואי, וכזו שלא רק קוטלת את החיידק, אלא מתקנת ומשקמת את הנזקים המקומיים שהליקובקטר פילורי כבר הספיק לחולל בפלורת מערכת העיכול. 

 

כיצד מטפלת הרפואה הסינית בהליקובקטר פילורי? 

הרפואה הסינית רואה במרחב הטבעי שלנו בית מרקחת אחד גדול, שמציע לנו אין ספור אפשרויות טיפול למלא בעיות. וביניהן גם חיידק הליקובקטר פילורי. 

הטיפול הסיני בהליקובקטר פילורי הוא לא גנרי וחוזר על עצמו. הוא מותאם אישית לכל מטופל ומטופל על בסיס אבחון אינדיבידואלי ועל פי התסמינים שהמטופל מתלונן עליהם. 

 

הטיפול הסיני להליקובקטר מורכב בעיקר מ3 מימדים, ואלו הם: 

 

  • תזונה נכונה 

הרפואה הסינית גורסת שלאוכל אותו אנחנו צורכים יש חלק משמעותי ב'עידוד' פעילותו ומתן חיים להליקובקטר פילורי, ומנגד למזונות אחרים יש את היכולת להחליש את החיידק ולהביא למיגורו. ועל בסיס הבנה זו יותאם למטופל תזונה נכונה מיוחדת להליקובקטר. 

 

  • צמחי מרפא 

צמחי המרפא שהרפואה הסינית מתאימים למטופלים עם חיידק הליקובקטר, משמשים כאנטיביוטיקה טבעית והם מספקים הקלה גדולה למטופל. 

 

  • דיקור סיני 

דיקור סיני הוא הליך רפואי בו מחדירים מחטים דקות לגוף בנקודות מסוימות. דיקור סיני שימש כבר המון שנים בסין ובחלקים אחרים של אסיה לטיפול במצבים רפואיים שונים. 

המחטים מוחדרות לגוף כדי לעורר נקודות ספציפיות המתאימות לאיברים, מערכות וחלקים אחרים בגוף. הגירוי שולח מסרים דרך מערכת העצבים כדי לווסת פונקציות כמו לחץ דם, תגובה חיסונית וכאב. 

דיקור סיני ממריץ את מערכת החיסון ומקל על תסמינים הקשורים להליקובקטר פילורי, כגון כאבי בטן, בחילות, הקאות ושלשולים. 

וכך חוברים להם שלושת השלבים המיוחדים האלה יחדיו, ועושים סוף לחיידק הליקובקטר המסוכן. 

 

לסיכום: 

  • הרפואה הסינית נחשבת לשיטה מאוד יעילה ופופולארית לטיפול טבעי בהליקובקטר. בניגוד לטיפול האגרסיבי באנטיביוטיקה, הטיפול הזה בהליקובקטר פילורי נטול תופעות לוואי ובטוח יותר לשימוש. 
  • השיטה הסינית משלבת תזונה נכונה, צמחי מרפא ודיקור סיני למיגור החיידק. 

שאלות נוספות

זהו תהליך העשוי להימשך מספר שבועות. אך הוא יסודי, בטוח ויעיל.
בהחלט. יש מקרים בהם האנטיביוטיקה לא עשתה את העבודה, בעוד הטיפול הסיני עשה גם עשה.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים