חיידק הליקובקטר פילורי טיפול טבעי – בחירה נכונה ובריאה.

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

אין צורך להכביר במילים על הנזקים העצומים שחיידק הליקובקטר פילורי עשוי לעולל לגוף.
אבל בכל זאת רצוי לדעת את הנתונים שמדברים על נפיצות ושכיחות החיידק, על פי נתונים של ארגון הבריאות העולמי, יותר ממיליארד אנשים ברחבי העולם נגועים בהליקובקטר פילורי, כאשר לפחות מחציתם מפתחים כיבי קיבה או תריסריון. במקרים קשים יותר עשוי החיידק לגרום לסרטן בקיבה.
הנתונים האלה אינם מותירים מקום לספק, הליקובקטר פילורי זה משהו שצריך לטפל בו, וכמה שיותר מהר, יותר טוב.
יותר ויותר אנשים מעדיפים את הטיפול הטבעי על פני הטיפול הקונבנציונלי בהליקובקטר פילורי, יש לזה מספר סיבות טובות ומשכנעות מאוד. ובכך נעסוק בשורות הבאות.

טיפול טבעי בהליקובקטור

תוכן עניינים

לפני שנדבר על חיידק הליקובקטר טיפול טבעי – מה זה בכלל?

הליקובקטר פילורי הוא חיידק ערמומי מאוד, הוא מסתנן לתוך הקיבה בשקט בשקט.

בחלק ניכר מהמקרים הוא מצליח להסתיר לחלוטין את הנוכחות שלו, באמצעות כך שהוא לא מייצר תסמינים כלל.

אבל השקט הזה שהוא מייצר עשוי להיות שקט למראית עין בלבד. מכיוון שבכל רגע נתון עלול החיידק ה"רדום" הזה להתעורר ולהתחיל להזיק לגוף בצורה מאוד משמעותית. זה יכול להתבטא בשלל מצבים רפואיים קשים כגון כיבים בקיבה ובתריסיון, דלקת קיבה ואפילו סרטן הקיבה.

העובדה שהחיידק לא מייצר תסמינים מקשה מאוד על הגילוי שלו. אבל במקרים מסוימים הוא כן מייצר תסמינים ואז אפשר לעלות עליו בקלות יחסית.

מהם התסמינים של הליקובקטר? הנה חלקם העיקרי:

 

 

בכל מקרה ככל שידוע, או שיש חשד סביר על קיומו של החיידק בקיבה יש לפעול מיידית לנטרולו המלא. אבל על מנת לנטרל את החיידק יש קודם כל צורך לזהות ולאמת את קיומו. לצורך זה יש מספר דרכים לזיהוי החיידק כגון בדיקת נשיפה, בדיקת צואה או בדיקת דם. במקרים מסוימים הרופאים יעדיפו דווקא בדיקת גסטרוסקופיה.

ובאשר לטיפול עצמו יש שני סוגי טיפול בהליקובקטר, הטיפול הקונבנציונלי האנטיביוטי, והטיפול הטבעי. בשורות הבאות נחדד את ההבדל בין השניים, ונבין למה טיפול טבעי בריא, יעיל ונכון יותר במקרה זה.

 

על הטיפול הקונבנציונלי בהליקובקטר, ולמה טיפול טבעי בהליקובקטר פילורי עדיף?

לטיפול הקונבנציונלי קוראים 'הטיפול המשולש', הוא מורכב משני סוגי אנטיביוטיקה ותרופה נוגדת חומצה שניתנים בו זמנית למטופל.

במידה והטיפול הזה לא יעשה את העבודה, ההמלצה הקונבנציונלית תהיה לעבור ל'טיפול המרובע' במסגרתה ישולבו 3 סוגי אנטיביוטיקה עם נוגד חומצה אחד. הטיפול הקונבנציונלי נמשך בין 10 – 14 ימים.

יחד עם העובדה שלרוב הטיפול באנטיביוטיקה הוא יעיל, יש לדעת שלטיפול באנטיביוטיקה יש לא מעט חסרונות והם בין היתר:

  • צריכת אנטיביוטיקה עשויה להוביל את הגוף לפתח עמידות מול אנטיביוטיקה, מה שעשוי להקשות על הרופאים לטפל בזיהומים אחרים באמצעות אנטיביוטיקה בהמשך החיים, הסיכון הזה גבוה במיוחד עבור אנשים בעלי מערכת חיסונית פגומה.
  • אנטיביוטיקה עלולה להרוג גם את החיידקים הטובים במעיים, החיוניים לבריאות המטופל, וזה יכול להוביל לתופעות לוואי כגון בחילות, הקאות, וכאבי בטן.
  • במידה והגוף אכן יפתח עמידות לאנטיביוטיקה, הליקובקטר פילורי עלול לחזור בשנית ואז הטיפול הזה כבר לא יהיה יעיל.
  • במידה והמטופל סובל מדיכאון או ממחלות נפש אחרות, תסמינים אלו עלולים לגבור מאוד עם נטילת אנטיביוטיקה, או לאחר הפסקת השימוש באנטיביוטיקה. וזאת בשל הפרעה שנגרמת בפלורת המעיים בעקבות צריכת האנטיביוטיקה.

אוסף החסרונות שצוינו כאן גורמים ליותר ויותר אנשים לזנוח את הטיפול הקונבנציונלי בהליקובקטר פילורי, ולעבור לשיטות טיפול טבעיות, בריאות יותר, ויעילות יותר.

 

מהו טיפול טבעי בהליקובקטר פילורי? ומה הם היתרונות שלו?

טיפול טבעי בהליקובקטר שייך לרפואה הסינית, והוא יעיל במיוחד לאנשים שמחפשים תרופה טבעית להליקובקטר. הוא אינו גורם לתופעות לוואי כלל בניגוד לטיפול הקונבנציונלי, ומעבר לעובדה שהוא מחסל את החיידק, הוא גם משקם את הנזקים שהחיידק גרם לגוף כאשר הוא היה נוכח בקיבה.

הטיפול הטבעי להליקובקטר פילורי כולל שלושה מרכיבים:

1. דיקור סיני

דיקור סיני מטפל ביעילות בהליקובקטר פילורי על ידי גירוי עצב הוואגוס, שהוא נתיב תקשורת מהמוח לקיבה. זה עוזר להפחית דלקת ולרפא כיבים או גסטריטיס.

 

2. תזונה נכונה

ישנם הרבה מאכלים שמעודדים את החיידק להמשיך לחיות ולהתפתח, כמו כן יש מאכלים שמקשים מאוד על החיידק להמשיך ולהתקיים – שאותם אסור לאכול כשיש הליקובקטר. הטיפול הטבעי שם דגש על צריכת מזון מאוזנת ונכונה שתביא לדיכוי ולמיגור החיידק.

 

3. צמחי מרפא – תרופה טבעית להליקובקטר

צמחי מרפא שימשו במשך אלפי שנים כתרופה טבעית לטיפול במצבים בריאותיים רבים, כולל הליקובקטר פילורי וזיהומים אחרים. הצמחים הנפוצים ביותר המשמשים לטיפול בהליקובקטר פילורי כוללים ארטמיסיה, שום, קינמון, זרעי שומר, שורש ג'ינג'ר, עלי מליסה לימון ועלי טימין.

 

השילוב בין 3 מרכיבים טבעיים אלו לטיפול בהליקובקטר, הוא הטיפול הנכון והטוב ביותר להליקובקטר פילורי. וזה מוכח באין ספור מחקרים.

הטיפול הטבעי עשוי להימשך מספר שבועות, אבל הוא יסודי, מעמיק ושורשי מאוד. כך שהסבלנות משתלמת במקרה זה.

 

לסיכום:

  • הליקובקטר פילורי הוא חיידק שחי בקיבתם של הרבה מאוד אנשים, ברוב המקרים הוא אינו מזיק. אבל לפעמים הוא עשוי לגרור מצבים בריאותיים קשים ואף מסוכנים מאוד.
  • במידה וידוע על קיומו של החיידק יש לפעול מיידית לחיסולו. ישנם 2 סוגי טיפול בו:
  • הטיפול הקונבנציונלי המבוסס בעיקר על טיפול אנטיביוטי, שבחלק גדול מהמקרים אכן מחסל את החיידק. אבל הוא גם טומן בחובו לא מעט סיכונים.
  • הטיפול הטבעי המבוסס על דיקור סיני, תזונה נכונה וצמחי מרפא. טיפול זה עדיף על הטיפול הקונבנציונלי מכיוון שהוא לא מלווה בתופעות לוואי כלל, וגם בגלל שהוא פועל לשיקום הנזקים בגוף שהחיידק משאיר אחריו.
  • זאת הסיבה שיותר ויותר אנשים מעדיפים את הטיפול הטבעי על פני הטיפול הקונבנציונלי.
  • גם אתם מעדיפים להיפטר מחיידק הליקובטר פילורי עם טיפול טבעי? אנחנו ב'הליקופדיה' נדע להכווין אותכם לטיפול הטבעי הטוב ביותר בעבורכם – לקבלת שיחת יעוץ חינם – פנו אלינו כעת>>>

שאלות נוספות

הטיפול הקונבנציונלי הוא לא בהכרח רע, הוא לרוב עושה את העבודה והורג את החיידק. אבל יש לו גם מספר חסרונות, כמו למשל העמידות שהגוף עשוי לפתח לאנטיביוטיקה בעקבות הטיפול האנטיביוטי, ועוד.
הטיפול עשוי להימשך מספר שבועות, אבל לאחר שבועות אלה החיידק מחוסל לחלוטין, וגם הנזקים שהחיידק חולל בגוף מתוקנים.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים