מיץ כרוב – המיץ שיעזור לכם להתמודד טוב יותר עם הליקובקטר.

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

מתמודדים עם הליקובקטר פילורי, או שחוששים שהוא קיים בקיבה שלכם? ייתכן מאוד שמיץ כרוב יעזור לכם להתמודד עם החיידק טוב יותר.
הטיפול הקונבנציונלי להליקובקטר פילורי הוא אגרסיבי מאוד, ולכן אם אין לכם תסמינים משמעותיים של החיידק אולי כדאי לכם לתת לאמצעים הטבעיים לעזור לכם להתמודד טוב יותר עם הנזקים שהחיידק מעולל.
למיץ כרוב יש תכונות ייחודיות שיכולות לתרום המון למלחמה שלנו בהליקובקטר בצורה טבעית, ללא תופעות לוואי, ויש שיאמרו שמדובר בתרופה טעימה במיוחד (טוב זה כבר עניין של טעם).

מיץ כרוב להליקובקטר

תוכן עניינים

כמה מילים על חיידק הליקובקטר פילורי.

הליקובקטר פילורי הוא חיידק שמצוי בקרב קיבתם של לא פחות מ50% מאוכלוסיית העולם. ברוב המקרים החיידק הזה ישנוני ולא מזיק. אך במקרים בהם הוא מתעורר וגורם לתסמינים הוא עשוי להתגלות כחיידק מזיק ומסוכן במיוחד.

הוא עשוי לגרום בין היתר לכיבים בקיבה ובתריסיון, כיב עוברי, דלקת בקיבה ואפילו לסרטן קיבה.

לכן במקרה בו החיידק מתחיל להראות סימני התעוררות יש להתייחס לנוכחותו במלוא הרצינות ולחסל אותו בהקדם האפשרי.

הטיפול המוצע על ידי עולם הרפואה הקונבנציונלי להליקובקטר הוא טיפול אנטיביוטי להליקובקטר שהוא אגרסיבי מאוד הכולל 2 / 3 סוגי אנטיביוטיקה בצירוף תרופה נוגדת חומצה.

הטיפול האגרסיבי גורם לרתיעה משמעותית בקרב הרבה מטופלים שמחפשים חלופות טבעיות שיביאו להתמודדות טובה יותר עם החיידק ותסמיניו ללא צורך בצריכה כה מסיבית של אנטיביוטיקה.

אמצעים טבעים שכאלה יש גם יש, אחד מהם הוא מיץ כרוב.

אך במידה ותסמיני ההליקובקטר חזקים וממושכים למרות צריכת מיץ כרוב יש לפנות לרופא או מומחה לרפואה אלטרנטיבית (בדגש על הרפואה הסינית להליקובקטר), לאבחון ולטיפול חזק יותר.

יש לשים לב לכך שמיץ כרוב לא תמיד ימגר את חיידק הליקובקטר, הוא אמנם יכול לעזור להתמודד איתו. אך אין לראות בו טיפול סופי ומוחלט בחיידק.

 

על מיץ כרוב וסגולותיו הבריאותיות הייחודיות להליקובקטר ובכלל.

מיץ כרוב הוא מעין בית מרקחת של הטבע. הוא מכיל בתוכו כל כך הרבה תכונות בריאות שיכולות לתרום לבריאות הגוף בהרבה מאוד מובנים.

המיץ עשיר בוויטמינים כמו 1B6- B K – C – E . ומינרלים כמו מגנזיום, ברזל, גופרית, סידן ויוד. כל אלה ועוד מהווים תרופה רבת השפעה על הגוף. כמו כן מכיל מיץ הכרוב תכונות נוגדות חמצון מעולות.

מיץ כרוב יכול לעזור לנו בין היתר באמצעות: הורדת כולסטרול, ירידה במשקל, טיפול בכיבי כיבה, שיפור מראה העור, מניעת סוגים מסוימים של סרטן, הפחתת דלקות, שיפור תפקוד מערכת העיכול, שמירה על בריאות הלב, חיזוק וביצור המערכת החיסונית, חיזוק עמידות השיער, חיזוק העצמות, איזון לחץ דם ועוד.

בין היתר עשוי מיץ כרוב לסייע בהתמודדות עם חיידק הליקובקטר פילורי, המוכר כמסוכן מאוד, כאשר ארגון הבריאות העולמי הכריז עליו כמחולל סרטן קיבה.

 

כיצד פועל מיץ כרוב לטיפול בהליקובקטר פילורי?

כאמור מיץ הכרוב לא תמיד יצליח למגר את החיידק מהיסוד, אבל הוא כן יצליח ברוב המקרים לספק עזרה עם כיבי כיבה הנגרמים מחיידק הליקובקטר פילורי.

המיץ מכיל תרכובות גופרית אשר הורגות או מדללת בחלק מהמקרים את חיידקי הליקובקטר פילורי הגורמים לכיב קיבה. המיץ מכיל גם אנזימים המסייעים בפירוק חלבונים במזון וזה יכול להקל על תסמיני הפרעות העיכול. לבסוף, הכרוב עשיר בויטמין C המסייע בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף ומגן עליו מפני זיהומים כמו הליקובקטר פילורי.

ובקיצור, מיץ כרוב עשוי לעזור לגוף שלנו להתמודד בצורה הרבה יותר טובה עם חיידק הליקובקטר פילורי.

 

איך מכינים מיץ כרוב? – ככה נוציא את המיץ מהכרוב

השיטה הפשוטה ביותר היא להשתמש עם סוחט מיצים איכותי. קחו לכם כרוב יפה (רצוי אורגני) תחלקו אותו באופן שיצליח להיכנס לתוך המסחטה, תשטפו אותו היטב ותסחטו.

תוכלו להוסיף ירקות נוספים כמו גזר, על מנת להפוך את מיץ הכרוב לטעים ונחמד יותר לשתייה.

מיץ הכרוב עדיף על הכרוב עצמו, מפני שהוא מכיל בתוכו את כל התכונות הטובות שיש בכרוב, אבל הוא מביא אותן בצורה נוזלית. מה שמסייע לתכונות אלה להשתלב מהר יותר ויעיל יותר במחזור הדם.

מה גם שאנשים שסובלים מהליקובקטר פילורי מרבים להתמודד עם בעיות במערכת העיכול, מה שמקשה עליהם לצרוך מאכלים מוצקים כמו כרוב, מפני שאלה מכבידים על המערכת שלא נמצאת במיטבה.

 

מה לעשות במידה ומיץ כרוב לא מספק את ההקלה הרצויה להליקובקטר?

במקרה שכזה חשוב לפנות בהקדם לבדיקת אבחון אצל הרופא או מטפל אלטרנטיבי (לפי מה שאתם מעדיפים) במטרה למגר את החיידק בהקדם האפשרי. דבר אחת ברור. אין לסחוב את הזמן ולאפשר לחיידק לגרום לנזקים קשים שלעיתים הופכים לבלתי הפיכים.

 

לסיכום:

  • מיץ כרוב הוא משקה רווי בתכונות בריאות ומעולות לגוף בהרבה מאוד מובנים. כמו כן עשוי המיץ לסייע בטיפול בכיבי קיבה הנגרמים מהליקובקטר פילורי.
  • במידה והמיץ לא מסייע בהקלה על התסמינים יש לפנות בהקדם לאבחון וטיפול אצל מומחה.

שאלות נוספות

כן. אך עם מיץ כרוב התכונות הייחודיות של הכרוב נספגות מהר יותר במחזור הדם.
במקרה כזה יש להתייעץ עם הרופא לפני השימוש.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים