רוצים להיפטר סופית מהליקובקטר פילורי? שמן אורגנו זה הפתרון!

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

את צמד המילים 'הליקובקטר פילורי' יצא לך פעם לשמוע? כנראה שכן, עובדה שהגעת עד לכאן. אבל מה אתה יודע על זה, מעבר לעובדה שמדובר בחיידק?
הגיע הזמן להכיר את חיידק הליקובקטר טוב יותר. גם אם שמעת את השם שלו, ואתה כבר יודע עליו קצת, חשוב שתבין יותר לעומק מה זה? מהן המשמעויות הבריאותיות שלו? ולמה קריטי לטפל בו כמה שיותר מהר?
בשורות הבאות נעסוק בהליקובקטר פילורי, ובשמן קסם בשם 'שמן אורגנו' שמומלץ מאוד לטיפול בחיידק. מה זה השמן הזה? ומה כל כך ייחודי בו? והאם הטיפול בשמן כטיפול בודד מספיק, או שצריך לשלב אותו עם עוד טיפולים? התחלנו.

שמן אורגנו הליקובקטר

תוכן עניינים

רקע כללי על הליקובקטר פילורי

חיידק הליקובקטר עושה צרות לאנושות כבר אלפי שנים, אבל עולם הרפואה המודרני ידע לשים עליו את האצבע לראשונה רק בשנות ה – 1900 המאוחרות כאשר ד"ר בארי מרשל וד"ר ג'יי רובין וורן זיהו אותו לראשונה כגורם לכיב קיבה בבני אדם ובבעלי חיים, בהתאמה.

הסיבה לכך שעלו על קיומו של החיידק בשלב מאוחר כל כך היא, שנקודת המוצא בקרב מומחי הרפואה לאורך כל השנים הייתה, שאין חיידק המסוגל לשרוד ולחיות בסביבה החומצית מאוד של הקיבה. ומשכך כל מחשבה על קיומו של חיידק בקיבה זכתה לתגובה נלעגת.

אך ככל שנקפו השנים קיומו של החיידק הפך לעובדה מוגמרת, ומאז עולם הרפואה שינה את פניו לחלוטין בכל הנוגע לבעיות בקיבה.

 

מה מאפיין את חיידק הליקובקטר?

חיידק הליקובקטר נפוץ מאוד, ולפי הערכות מומחי הרפואה הוא מצוי בקיבתם של מעל 50% מאוכלוסיית העולם. הוא מסתנן בשקט לקיבת האדם וקובע את משכנו באזור הקיבה. בחלק גדול מהמקרים החיידק מסוגל לחיות עשרות שנים בקיבת האדם מבלי לעורר 'פרובוקציות'. כלומר, הוא אמנם קיים, אבל הוא לא מייצר נזקים אקטיביים לגוף, והוא גם לא מייצר תסמינים כלשהם, כך שהאדם הנושא את החיידק כלל אינו מודע לכך.

אבל בחלק מהמקרים החיידק גורם לנזק בריאותי חריף מאוד. בין הבעיות שהוא מסוגל לגרום נמצאים דלקת בקיבה, כיבים בקיבה , כיבים בתריסריון, כיב פפטי וסרטן קיבה. בנוסף לתסמינים אלו של זיהום הליקובקטר פילורי, ישנם תסמינים נוספים כגון כאבי בטן או אי נוחות ובחילות שעלולים להתלוות אליו גם כן.

החיידק ניתן לטיפול בתקופה קצרה יחסית, אבל כדי לטפל בו כמו שצריך עוד לפני שהוא מספיק להזיק, חשוב לגלות אותו ולטפל בו כמה שיותר מוקדם.

 

כיצד מאבחנים את חיידק הליקובקטר?

כאשר מתעורר חשד לקיומו של החיידק יש לפנות לרופא על מנת לבצע בדיקת הליקובקטר.

קיימות 4 דרכים לגילוי הליקובקטר פילורי:

  1. בדיקת נשיפה
  2. בדיקת צואה
  3. בדיקת דם
  4. בדיקת גסטרוסקופיה

בכל מקרה לגופו יקבע הרופא המטפל מה היא הבדיקה הנכונה לאותו מקרה.

 

כיצד מטפלים בהליקובקטר?

קיימות 2 דרכי טיפול בהליקובקטר. השיטה הקונבנציונלית, והשיטה הטבעית.

 

השיטה הקונבנציונלית:

משלבת 2/3 סוגי אנטיביוטיקה, פלוס תרופה נוגדת חומצה. ברוב המקרים זה אכן ממגר את החיידק. אבל הרבה אנשים נמנעים מטיפול זה, בגלל תופעות הלוואי המלוות לטיפול האנטיביוטי האגרסיבי הזה, ועוד סיכונים הטמונים בטיפול אנטיביוטי זה.

 

השיטה הטבעית:

הטיפול הטבעי בהליקובקטר משלב שימוש בצמחי מרפא, ותזונה נכונה על מנת לגבור על החיידק. שיטה זו מקובלת ומועדפת על יותר ויותר אנשים, מכיוון שהיא נטולת תופעות לוואי וסיכונים נלווים.

אחד התכשירים הטבעיים הטובים ביותר לטיפול בהליקובקטר פילורי זה 'שמן אורגנו' בו נמקד את תשומת ליבנו בשורות הבאות.

 

רקע כללי על שמן אורגנו להליקובקטר

שמן אורגנו הוא שמן אתרי רווי סגולות רפואיות מוכחות שמגיע מצמח האורגנו. הוא מכיל תימול, קרוואקרול ותרכובות אחרות המעניקות לו את הארומה החזקה שלו. שמן אורגנו מכיל נוגדי חמצון הידועים כמי שנלחמים ברדיקלים חופשיים ומונעים מתאי סרטן לצמוח בגוף.

דווח כי שמן אורגנו יכול לעזור להילחם באקנה, פסוריאזיס, אקזמה, קשקשים, כינים, גזזת ומצבים אחרים הקשורים לדלקת בעור, ובעוד שלל מצבים בריאותיים מורכבים.

 

כיצד שמן אורגנו להליקובקטר פילורי מטפל בחיידק?

כאמור שמן אורגנו הוא סוג של שמן צמחי ששימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למצבים בריאותיים שונים, לרבות בעיות עיכול וזיהומים חיידקיים. שמן אורגנו מכיל תימול ו-carvacrol, שתי תרכובות שהוכיחו כי הן הורגות את חיידקי הליקובקטר פילורי כאשר נלקחים דרך הפה או כאשר מורחים אותם באופן מקומי על האזור הנגוע בחיידק.

 

האם הטיפול בהליקובקטר באמצעות שמן אורגנו הוכח מחקרית?

במחקר של המחלקה לגסטרואנטרולוגיה בסניף הרפואי של אוניברסיטת טקסס בגלווסטון. נמצא כי השמן אכן הורג את הליקובקטר פילורי.

המחקר נערך על עכברים עם קיבה נגועה בהליקובקטר פילורי שקיבלו שמן אורגנו דרך הפה במשך שבועיים, והשמן אכן הוכח כיעיל להריגת הליקובקטר במחקר זה.

 

האם הטיפול עם שמן אורגנו להליקובקטר מספק? או שיש לשלב אותו עם עוד משהו?

לשמן אורגנו יש אמנם תכונות מיוחדות למיגור חיידק הליקובקטר, אבל מנת להבטיח את הצלחת הטיפול בצורה היעילה והטובה ביותר, יש לשלב את הטיפול בשמן אורגנו, עם בתזונה נכונה ומאוזנת. כלומר יש מאכלים שאסור לאכול כשיש הליקובקטר, ויש כאלה שמומלצים.

כמו כן יש להתייעץ עם מומחה לרפואה טבעית לגבי עוד צמחי מרפא המומלצים לטיפול ביחד עם שמן אורגנו, במקרה של הליקובקטר פילורי.

כדי לקבל תוכנית המותאמת לכם אישית הכוללת צמחי מרפא נכונים, תזונה נכונה, ואול אף דיקור סיני לצורך חיסול החיידק. פנו בהקדם למומחה בתחום הרפואה הסינית, ותגידו די לחיידק.

 

שמן אורגנו להליקובקטר תופעות לוואי – והאם שמן אורגנו מסוכן?

שמן אורגנו יכול להוביל לתופעות לוואי אם הוא נלקח במינונים גדולים או אם הוא יוצר אינטראקציה עם תרופות אחרות. תופעת הלוואי השכיחה ביותר של שמן אורגנו היא קלקול קיבה, אך ישנן גם אחרות כגון בחילות, הקאות, שלשולים וכאבי ראש.

במידה ומופיע תופעת לוואי אחת או יותר, יתכן והשימוש בשמן מסוכן למטופל הספציפי ויש להפסיק את השימוש בשמן מיידית.

 

לסיכום:

  • הליקובקטר פילורי הוא חיידק שעשוי להיות מסוכן מאוד כאשר הוא נמצא בקיבת האדם. במידה והחיידק מתגלה אצל מישהו בקיבה, יש לעשות הכול על מנת להרוג אותו בהקדם, כדי לא להגיע למצבים בריאותיים מורכבים.
  • הטיפול המומלץ ביותר למיגור חיידק הליקובקטר, זהו הטיפול הטבעי. במסגרת הטיפול הטבעי נעשה שימוש בין היתר בתכשיר טבעי מיוחד בשם 'שמן אורגנו' שתפקידו להרוג את החיידק.
  • יחד עם שמן האורגנו חשוב לשלב בטיפול תזונה נכונה, צמחי מרפא נוספים, ולפעמים גם דיקור סיני. לצורך קבלת טיפול יעיל, מהיר ומדויק, יש לפנות למומחה ברפואה אלטרנטיבית בהקדם.

שאלות נוספות

שמן אורגנו הוא שמן המופק מעשב האורגנו. הוא משמש כבר מאות שנים לטיפול בבעיות בריאותיות שונות. הוא מכיל בתוכו שלל מרכיבים שמעולים לטיפול והריגת חיידק הליקובקטר פילורי.
זה נכון שלשמן אורגנו יש סגולות טבעיות מדהימות לטיפול בהליקובקטר, אבל בשביל להשיג טיפול מהיר, יסודי ויעיל, יש לשלב יחד עם צריכת השמן, תזונה נכונה ומאוזנת.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים