התרומה המעולה של זרעי אניס להתמודדות עם הליקובקטר.

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

אל מול חיידק הליקובקטר, שמתגנב לנו לקיבה ומעורר בעיות. הטבע לא נשאר אדיש וחסר תשובות. האדמה מצמיחה צמחים מעולים שבאמצעותם ניתן להילחם נגד הליקובקטר, לצמצם את השפעותיו, ובמקרים מסוימים אפילו לקטול אותו לחלוטין.
זרעי אניס, הם עוד אחת מהמתנות הטבעיות שקבלנו בעולמנו. בדרך כלל אנחנו מכירים אותם דווקא מההיבט הקולינרי, או מעולם המשקאות האלכוהוליים. אך האניס, מולטי טאלנט שכמוהו, משמש גם כתרופה טובה להמון בעיות, כולל סיוע בהתמודדות עם תסמיני חיידק הליקובקטר פילורי.
עוד על ההשפעה החיובית של זרעי אניס על הליקובקטר בשורות הבאות.

זרעי אניס להליקובקטר

תוכן עניינים

רקע בסיסי על הליקובקטר פילורי

חיידק הליקובקטר מלווה את האנושות מזה שנים רבות, ופוגם באיכות חייהם של רבים וטובים. עד לפני כמה עשרות שנים כלל לא ידעו על קיומו. ומי שסבל מתסמיני הליקובקטר קיבל הסבר מהרופא שהוא עוד קורבן לבעיות במערכת העיכול שאין להם הסבר רפואי, והומלץ לו לצרוך תרופות סבתא להרגעת הכאבים והתסמינים.

אך מהרגע בו גילו שיש חיידק בשם הליקובקטר ששוכן בקיבתם של כ50% מאוכלוסיית העולם. הבינו שיש להתייחס אליו ברצינות לחסל אותו כליל. בעולם הרפואה גורסים שכדי להתגבר על הליקובקטר ולהכניע אותו, יש לקבל טיפול אנטיביוטי אגרסיבי. טיפול זה אמנם יעיל לרוב האנשים, אך יש לא מעט אנשים שלא מגיבים לטיפול זה מכיוון שהחיידק שבתוכם פיתח עמידות וחסינות להליקובקטר.

אלה האחרונים מצליחים להתגבר על הליקובקטר באמצעות טיפול טבעי. הכולל שינויי תזונה וצריכת צמחי מרפא מיוחדים, כמו אניס למשל.

את חיידק הליקובקטר אין להזניח, מכיוון שהוא עשוי לגרום לכיבים בקיבה ובתריסיון, לדלקת בקיבה, ובהמשך חלילה לסרטן הקיבה.

 

הקשר בין זרעי אניס לבריאות בכלל, ולהתמודדות עם הליקובקטר בפרט.

אניס הוא צמח שנחשב לתבלין בעל טעם מיוחד וריח ארומטי משכר. הוא זה שנותן את הטעם והניחוח למשקה האלכוהולי הכול כך פופולארי בישראל, ערק. ולעוד משקאות ומאכלים רבים.

בהיבט הקולינרי אין ספק שהאניס נחשב לכוכב. אבל מה שפחות יודעים זה, שבכובעו השני משמש האניס כבר אלפי שנים ביעילות כתרופה למגוון בעיות בריאותיות.

בין היתר מסייעים זרעי האניס ל:

  • שיפור תפקוד מערכת העיכול
  • שחרור גזים ממערכת העיכול
  • הפחתת נפיחות ואי נוחות במערכת העיכול
  • הרגעת התסמינים המשתוללים של מעי רגיז
  • חיטוי וניקוי מערכת העיכול
  • המסת לחה והקלה על שיעולים עזים
  • הורדה טבעית במשקל
  • השמדת טפילי מעיים ועוד.

וזו רק רשימה חלקית של הסגולות הבריאותיות המיוחדות שזרעי האניס התברכו בהן.

כשרואים למה האניס יכול לעזור, קל מאוד להבין למה הוא נחשב כבר בימי קדם לתרופה מעולה לרוב הבעיות שפוקדות את מערכת העיכול. למעשה הרגיעו זרעי האניס תסמינים לא נעימים של חיידק הליקובקטר בקיבה, עוד הרבה לפני שידעו להגדיר אותם כתסמינים הנובעים מהחיידק.

עם התקדמות עולם הרפואה, נטשו רוב האנשים המודרניים את דרך הטיפול הטבעית. וגם במקרה של הליקובקטר פילורי אנשים העדיפו לקבל את הטיפול האנטיביוטי על פני זה הטבעי. תחילה דיווחו מטופלים על תוצאות פנומנאליות. תוך 10-14 יום החיידק הושמד וחייהם שבו לפרוח. אלא שעם הזמן התגלה הטיפול המודרני כלא ממש מושלם, גם בגלל תופעות הלוואי שהוא מייצר, וגם בגלל שחיידק הליקובקטר התחיל לפתח עמידות נגד אנטיביוטיקה אצל חלק מהאנשים.

זה השלב בו אנשים הבינו שצריך 'להחזיר עטרה ליושנה' ולשוב לטיפולים הטבעיים העתיקים, היעילים והבריאים יותר בהליקובקטר. במסגרת שינוי המגמה, חזרו זרעי האניס לככב בתוך תוכניות הריפוי של מומחים לרפואה טבעית להליקובקטר.

 

כיצד עוזרים זרעי האניס להליקובקטר פילורי?

זרעי האניס אמנם קטנטנים בגודלם, אך רוויים ועשירים בתרכובות בריאות ומיוחדות. מבלי להלאות אותכם ברשימה הבלתי נגמרת של הוויטמינים וכלל התכונות הייחודיות שיש באניס, נתמצת ונאמר שזרעי האניס התברכו בעושר של שמנים אתריים, שבזכותם מצליח האניס להרגיע את הבעיות הרבות במערכת העיכול שחיידק הליקובקטר מייצר. כגון: אי נוחות, נפיחות וכאבים ברום הבטן, גזים ועוד.

 

האם זרעי אניס יכולים למגר את חיידק הליקובקטר פילורי?

עיקר הפעילות של זרעי האניס, נעה סביב הרגעת התסמינים של הליקובקטר באופן טבעי. אך בדרך כלל זה לא יספיק להשמדת החיידק כליל.

בשביל לחסל את חיידק הליקובקטר כליל, יש לפנות למומחה לרפואה טבעית. הוא כבר יתאים לכם תזונה מיוחדת וצמחי מרפא ספציפיים (ייתכן שגם אניס, כל מקרה לגופו) שיובילו בסופו של דבר למיגור חיידק הליקובקטר.

 

לסיכום:

  • זרעי אניס ידועים בשל טעמם וריחם המיוחד, אך הם עשויים לעזור גם להרגעת תסמיני הליקובקטר פילורי. בזכות התרכובות המיוחדות שמכילים זרעי האניס, מצליחים אנשים הסובלים מבעיות במערכת העיכול כתוצאה מחיידק הליקובקטר פילורי להרגיע את הסבל במידה כזו או אחרת.
  • זרעי אניס לא ישמידו ברוב המקרים את החיידק כליל. למטרה זו יש לפנות לטיפול טבעי מלא וכולל אצל מומחה לרפואה טבעית.

שאלות נוספות

אפשר למצוא אותם בכל בית טבע, ואפילו בשוק, או במכולת השכונתית.
מומחים לרפואה הסינית אכן מכירים בזרעי האניס, ככאלה שטובים לבריאות מערכת העיכול, כולל הפחתת תסמיני הליקובקטר פילורי.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים