מחפשים טיפול להליקובקטר? על דבש מאנוקה (מנוקה) שמעתם?

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

חיידק הליקובקטר פילורי זה לא משהו שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לזלזל בו. הוא עשוי להיות מאוד מסוכן, ולכן אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לסלק אותו מגופנו.
קיימות הרבה דרכים טבעיות להתמודד עם הליקובקטר, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות. אחת מהדרכים היעילות והמתוקות להתמודד טוב יותר עם החיידק זהו דבש מאנוקה.
בואו להכיר את הדבש שימתיק לכם את ההתמודדות עם חיידק הליקובקטר.

דבש מאנוקה להליקובקטר

תוכן עניינים

מעט רקע כללי על הליקובקטר פילורי.

הליקובקטר פילורי הוא חיידק שמתנחל בקיבתם של הרבה מאוד אנשים. החיידק מצליח לשרוד את רמת החומציות הגבוהה מאוד של הקיבה, בניגוד לכל שאר החיידקים. על פי רוב החיידק הוא לא מסוכן, והוא גם לא מורגש כלל.

אך אצל חלק מהאנשים, במיוחד אלה אשר סובלים ממערכת חיסונית ומערכת עיכול חלשות. החיידק עשוי לשגשג לגרום לנזקים משמעותיים בקיבה. זה לא קורה ביום אחד. החיידק עשוי לשהות בקיבה לאורך עשרות שנים עד שהוא מתחיל להזיק.

בין היתר עשוי החיידק לעולל דלקת בקיבה, כיבים בקיבה ובמקרים חמורים יותר אפילו סרטן הקיבה.

 

דבש מאנוקה – דבש מרפא להליקובקטר פילורי

דבש מנוקה מיוצרת על ידי הדבורים מצמחי עץ המאנוקה. הדבש נחשב לתרופה טבעית מעולה לשלל בעיות רפואיות, והוא אכן משווק בעיקר לצורך זה. על אף שהסגולות הרפואיות של דבש המנוקה טרם הוכחו מחקרית, ברפואה האלטרנטיבית מאמינים מאוד בדבש הזה וביכולותיו לרפות פצעים, לחזק את מערכת החיסון, ולשמש חומר אנטי בקטריאלי טבעי.

דבש המנוקה משמש כתרופה טבעית כבר שנים רבות בסין, ועם הזמן הוא רכש לעצמו קהילת אנשים שמאוד מאמינים בסגולותיו הייחודיות.

גם לדבש הרגיל מיוחס היכולת לסייע בהתמודדות עם הליקובקטר פילורי, אך דבש מנוקה נחשב ליעיל הרבה יותר למטרה זו.

דבש מאנוקה עשיר מאוד בנוגדי חמצון (פי כמה מהדבש הרגיל הנמכר בחנויות) והוא גם רווי בוויטמינים ומינרלים רבים וטובים, ולכן הוא נחשב ליעיל הרבה יותר להליקובקטר מהדבש הרגיל שאנחנו מכירים.

דבש מאנוקה לא יעיל רק להליקובקטר פילורי. הוא טוב להרבה בעיות גופניות. הוא נלחם בדלקות משלל סוגים (גרון, חניכיים ועוד), הוא מחזק מאוד את המערכת החיסונית, והוא נותן מלא אנרגיות לגוף.

 

למה עדיף להיעזר בדבש מנוקה לטיפול בהליקובקטר?

הטיפול המסורתי להליקובקטר פילורי, הוא טיפול אנטיביוטי מאוד אגרסיבי הכולל צריכת 2/3 סוגי אנטיביוטיקה בו זמנית. לטיפול זה עשויות להיות תופעות לוואי לא נעימות. וכמו כן הוא עשוי לגרום לגוף במקרים מועטים לפתח עמידות מול אנטיביוטיקה.

זאת הסיבה שהרבה אנשים מעדיפים דווקא טיפול טבעי להליקובקטר פילורי.

הרבה מאוד מטפלים אלטרנטיביים משלבים את דבש המאנוקה בטיפול שלהם בהליקובקטר. דבש מנוקה אכן עשוי לעזור מאוד להתמודדות עם הליקובקטר פילורי, אך הוא עשוי להיות יעיל עוד יותר במסגרת טיפול טבעי כולל.

 

כיצד מתמודד דבש המנוקה עם הליקובקטר פילורי?

עץ המנוקה גדל בתנאים מיוחדים באוסטרליה ובניו זילנד. על העלים של העץ ממנו מפיקים הדבורים את הדבש המיוחד יש שמן אתרי מאוד איכותי ובריא. וזה מה שנותן לדבש את היכולת שלו לנטרל חיידקים, ווירוסים ופטריות, ולהפחית דלקות.

הדבש גם עשיר כאמור בחומרים נוגדי חמצון. כל התכונות שצוינו לעיל חוברות להן יחדיו, והופכות את דבש המאנוקה לאנטיביוטיקה מהטבע להליקובקטר פילורי.

הדבש מטפל בחיידק עצמו והוא בולם אותו במידה רבה. והוא גם מטפל ומפחית את הדלקת שהחיידק כבר הספיק לפתח.

 

היכן ניתן להשיג דבש מאנוקה?

הדבש הזה לא משווק באופן מסחרי נפוץ בארץ, ולכן הוא לא נמצא לרוב על מדפי הסופר. אבל ניתן למצוא אותו כמעט בכל בית מרקחת או חנות טבע.

 

מהו המינון המומלץ של דבש מאנוקה להתמודדות עם הליקובקטר פילורי?

דבש מאנוקה הוא מאוד מתוק והוא לא מומלץ כלל לאנשים סוכרתיים (יש הטוענים שזה כן טוב לסוכרת, אבל זה לא הוכח מחקרית עדיין). וגם לאנשים בריאים וצעירים ממש לא מומלץ להפריז עם צריכת הדבש.

בשביל להתמודד עם הליקובקטר פילורי, כל מה שצריך זה שתיים / שלוש כפיות של דבש מאנוקה. את הדבש ניתן לצרוך ישירות כמו שהוא מהקופסה לפה, או לערבב בכוס מים חמים או תה ולשתות לרוויה.

 

האם דבש מאנוקה מחסל את חיידק הליקובקטר סופית?

דבש מנוקה בהחלט עשוי לסייע להתמודדות עם הליקובקטר, אבל הוא לא תמיד יצליח לחסל את החיידק בכוחות עצמו.

במקרה ואתם סובלים מתסמיני הליקובקטר פילורי מתמשכים וקשים, לא כדאי להסתמך רק על הטיפול בדבש מנוקה. במקרה זה מומלץ לכם להתייעץ עם הרופא שלכם, או עם מומחה לרפואה אלטרנטיבית.

 

לסיכום:

  • לטבע יש את האנטיביוטיקה שלו להתמודדות עם חיידק הליקובקטר פילורי. אחת מהדרכים הטבעיות להתמודדות עם החיידק הוא דבש מנוקה.
  • הדבש המיוחד הזה רווי בתכונות אנטי דלקתיות, נוגדות חיידקים, ומחזקות את המערכת החיסונית. וכל אלה עוזרים מאוד להתמודדות עם חיידק הליקובקטר פילורי.

שאלות נוספות

לעיתים הוא רק מונע את התפתחות החיידק, ולפעמים הוא ממש מחסל אותו.
הדבש תמיד מצוין, אבל במיוחד כאשר חיידק הליקובקטר מגלה עמידות לאנטיביוטיקה.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים