התרופה מהטבע למניעת כיבים בקיבה כתוצאה מהליקובקטר – ג'ינג'ר (זנגביל)

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

אם אתם מתעניינים ומחפשים מידע על חיידק הליקובקטר פילורי, כנראה שאתם מתחילים להרגיש מנחת זרועו. אחרת לא הייתם יודעים כלל על החיידק האלמוני הזה.
אחד מהתסמינים הפחות נחמדים של החיידק זה כיבים בקיבה (פצעים ברירית הקיבה) זה עשוי לגרום לכאבים איומים בבטן, ולעוד שורת תסמינים קשים. כאשר סובלים מחיידק הליקובקטר, כמובן שחייבים לפעול להשמדתו, אבל עד אז עלינו לוודא שהוא לא מייצר בינתיים כיבים בקיבה.
את זה נוכל לעשות בעזרת תרופת פלא מהטבע – ג'ינג'ר שמה. על כך תקראו בשורות הבאות.

ג'ינג'ר להליקובקטר

תוכן עניינים

הליקובקטר פילורי – כיבים בקיבה – ג'ינג'ר, ומה שביניהם.

הליקובקטר פילורי הוא חיידק שמתנהג כמו 'תאי טרור רדומים'. הוא נמצא בקרב כ50% מהקיבות של בני האדם, הוא מסוגל לחולל נזקים בריאותיים משמעותיים. אך ברוב המקרים הוא כלל לא מורגש, לא מייצר תסמינים ולא מסוכן. אבל לפתע הוא עשוי להתעורר, וכמו חוליית טרור רדומה שמקבלת הנחייה מלמעלה לפעול, הוא מתחיל לעולל לקיבה נזקים חמורים.

בין היתר עשוי החיידק לגרום לדלקת בקיבה, כיבים בקיבה ובתריסיון, וזה יכול להתדרדר עד לסרטן הקיבה. כל בן אדם שישי שנושא בקיבתו את החיידק יסבול מכיבים. כאמור כל עוד החיידק רדום, הוא לא מהווה איום על הבריאות שלנו, אבל ברגע שהוא מתעורר ומתחיל לייצר תסמינים עלינו לפעול להשמדתו במהירות. הטיפול בחיידק הוא בדרך כלל טיפול אנטיביוטי חזק, אבל הרבה אנשים יעדיפו דווקא טיפול אלטרנטיבי וטבעי.

מהרגע שבו החיידק מתגלה ועד לרגע בו הוא מושמד, אנחנו צריכים למנוע ממנו לייצר בתוכנו נזקים. נוכל לעשות זאת באמצעות תזונה מותאמת להליקובקטר, פרוביוטקה ועוד. אחת הדרכים הטבעיות המוצלחות למנוע מהחיידק לגרום לכיבים זה לצרוך ג'ינג'ר, או איך שאנחנו בישראל קוראים לזה זנגביל. אגב כיבים בקיבה עשויים להיווצר מעוד סיבות כגון צריכת תרופות מסוימות, עישון, צריכת אלכוהול וקפאין, גם במקרים אלו עשוי הזנגביל למנוע התפתחות של כיבים בקיבה.

 

ג'ינג'ר – לא רק טעים גם מאוד בריא.

את הזנגביל אנחנו מכירים כתבלין עז טעם ומרענן. אך אנחנו הרבה פחות חשופים לפן הבריאותי שיש בו.

הג'ינג'ר משמש כתרופה עממית כבר הרבה מאוד שנים. מייחסים לו את היכולות להשכיח כאבי בטן עוצמתיים, להפחית בחילות והקאות, להשמיד חיידקים, לצמצם גזים, לבטל זיהומים, להעלים שיעולים ודלקת בגרון, להוריד נפיחות בבטן, לסתור רמות חומצה גבוהות בקיבה, לשחרר ולהרפות את השרירים ועוד. כמו כן  כאמור, הוא נחשב לכזה שמסוגל למנוע מחיידק הליקובקטר פילורי לגרום לכיבים בקיבה.

 

כיצד פועל הזנגביל למניעת התפתחות של כיבים בקיבה?

הג'ינג'ר מכיל את הכימיקל ג'ינג'רול הפועל על ידי חסימת ייצור פרוסטגלנדינים הגורמים לדלקת ברירית הקיבה שעשויה בתורה לגרום לכיבים בקיבה. את הג'ינג'רול ניתן לצרוך באופן ישיר על ידי שילוב הזנגביל בתפריט היומי, או על ידי צריכת תוספים המכילים את החומר, הנמכרים בבתי הטבע השונים.

יש מומחים מעולמות הטיפול האלטרנטיביים, שטוענים שהשפעת הג'ינג'ר על הליקובקטר פילורי, לא עוצרת רק במניעת היווצרות של כיבים בקיבה. לטענתם הזנגביל מסוגל לחסל באופן מלא את החיידק ולגרום לו לא לשוב בשנית.

 

מהו המינון המומלץ של צריכת ג'ינג'ר ביום, לצורך התמודדות עם הליקובקטר?

הכמות המומלצת נעה בין 2 ל 4 גרמים של ג'ינג'ר מידי יום. את הכמות מומלץ לחלק לשתי מנות נפרדות. אגב אם אתם צורכים את ג'ינג'ר מיובש, חשוב שתדעו שחצי גרם שלו מקביל בעוצמתו ל 2 גרמים של זנגביל טרי.

ההמלצה היא לצרוך את הזנגביל בגרסתו הטבעית. ניתן לשלב אותו כתבלין בתבשילים השונים, או לחלוט אותו בתה. במידה ואתם ממש לא אוהבים את הטעם של הג'ינג'ר (למרות שהוא דווקא מאוד טעים) תוכלו לבחור בקפסולות של הג'ינג'ר הנמכרות בבתי הטבע, או אצל המטפלים האלטרנטיביים.

 

האם ניתן לסמוך על הג'ינג'ר כטיפול מספיק טוב?

כאמור הזנגביל עשוי לעזור לנו מאוד להתמודד טוב יותר עם הליקובקטר פילורי בדגש על הכיבים בקיבה אותם הוא עשוי לייצר. אבל לא מומלץ לסמוך רק על הג'ינג'ר.

כאשר חיידק הליקובקטר פעיל, יש לפעול להכחדתו במהירות. את החיידק ניתן להשמיד באמצעות טיפול אנטיביוטי אגרסיבי הכולל 2/3 סוגי אנטיביוטיקה. הטיפול הזה הוא לרוב יעיל, אך יש רבים הנמנעים ממנו וזאת בשל תופעות הלוואי שעשויות להיגרם בעקבותיו, ובשל הסיכון שהגוף יפתח עמידות נגד אנטיביוטיקה.

אלה יעדיפו טיפול אלטרנטיבי / טבעי המבוסס על הרפואה הסינית. טיפול זה הוא טבעי ובטוח לחלוטין, והוא משלב תזונה נכונה, צמחי מרפא ודיקור סיני.

 

לסיכום:

  • אחד התסמינים הלא נעימים הנגרמים מחיידק הליקובקטר פילורי, הם כיבים (פצעים) הנוצרים ברירית הקיבה. כיבים אלו עשויים לגרום להרבה תסמינים כואבים.
  • צמח הג'ינג'ר (זנגביל) מהווה תרופה מהטבע, שעשויה למנוע היווצרות של כיבים בקיבה, ואף לטפל בחיידק הליקובקטר פילורי עצמו.

שאלות נוספות

בג'ינג'ר יש את התכונות הנדרשות למניעת היווצרות כיבים בקיבה. אבל כמובן שזה לא מבטיח הגנה בצורה הרמטית.
כל עוד הוא נצרך בכמויות המומלצות, הוא לא אמור לייצר תופעות לוואי.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים