תמצית זרעי אשכוליות – נלחמת בהליקובקטר פילורי ומונעת את נזקיו.

סובלים מהליקובקטר? הוא לא חיידק שכדאי לחלוק איתו את החיים – צרו קשר להכחדתו המהירה.

אנחנו דור מפונק שמחפש קיצורי דרך לכל דבר. גם את החיידקים והמחלות שלנו אנחנו שואפים לפתור בהורדת כדור אחד בבית הבליעה, או במריחת משחה ריחנית באזורי הגוף הרלוונטיים.
ואת מה שכחנו? את הטבע! הטבע, כלומר הפירות, הירקות והעשבים אותם אנחנו פוגשים בכל ירקן. הם אוצרות בריאות, שבכוחם לרפא כמעט כל כאב בצורה טבעית!
גם בחיידק הליקובקטר פילורי ניתן לטפל באופן טבעי, כמו למשל עם תמצית זרעי אשכוליות. עליה נרחיב במאמר זה.

תמצית זרעי אשכוליות הליקובקטר פילורי

תוכן עניינים

מעט רקע על חיידק הליקובקטר פילורי.

מדובר בחיידק אחד קטן, אבל בעל יכולות הרסניות ומסוכנות. המטריד הוא שהוא מצוי בקיבה של כ50% מאזרחי המערב והמעודד הוא שברוב המקרים הוא רדום, לא פעיל ולא מזיק.

החיידק קובע את משכנו ברירית הקיבה של האדם, שזה מקום מגורים ממש לא אידיאלי בעבור חיידקים. כמו שבן אדם לא יכול לגור בירח ללא האביזרים הדרושים לכך, כך גם חיידקים לא מסוגלים לשרוד בקיבה, בשל רמת חומציות גבוהה מאוד השוררת שם. אבל מה שנכון לכל החיידקים, לא נכון לחיידק הליקובקטר פילורי. הוא דווקא אוהב הקיבה, ומסתדר עם התנאים החומציים בה מצוין.

כל עוד החיידק לא מעורר תסמינים והוא למעשה לא פעיל, נוקטים מולו התעלמות. וכך ניתן לחיות לצידו חיים טובים ומאושרים מבלי לחוש בו כלל. אך במידה והוא מתעורר ומתחיל לעורר תסמינים, הוא כבר עשוי להיות מסוכן ולהוביל לכיבים ולדלקות בקיבה ובתריסיון ובהמשך אף לסיבוכים חמורים ומסוכנים כולל סרטן הקיבה.

 

תמצית זרעי אשכוליות – על סגולותיה ומלחמתה בהליקובקטר פילורי.

זרעי אשכוליות – כן, כן, אותם גרעינים מעצבנים שאתם מסלקים ללא סבלנות מהאשכולית, מתעלמים מהם ומתמקדים רק בבשר הפרי – הם פצצת בריאות!

זרעי אשכוליות ידועים באיכותם הבריאותית. הם נחשבים לאחד מהחומרים המחטאים העוצמתיים ביותר שיש לטבע להציע לנו ומיוחס להם שורה ארוכה של סגולות בריאותיות כגון: סיוע לדלקות גרון, פטריות בנרתיק, דלקות בחלל הפה ובחניכיים, הורדה של רמת הדלקתיות בגוף, טיפול בשלשול זיהומי ובחיידקים, עזרה לטיפול בקנדידה ועוד.

ולענייננו, הם מומלצים מאוד גם למלחמה בחיידק הליקובקטר פילורי ומניעת נזקיה הקשים לקיבה. מה שלא נמליץ לכם כעת, זה לאכול את זרעי האשכולית. מהסיבה הפשוטה שהם נורא מרים ולא נעימים ללעיסה והם אכן לא מיועדים למאכל (אלא אם אתם ממש לא מפונקים)

בדיוק בשביל זה יש את תמצית זרעי אשכוליות. התמצית מופקת בתהליך מיוחד מזרעי האשכולית ומעיסת אשכוליות והיא אוספת לתוכה את כל מה שטוב בזרעים אלה. בדרך כלל מוסיפים היצרנים לתמצית חומרים נוספים המאזנים את הטעם המר/חמוץ שלה, מה שהופך את התמצית לידידותית יותר לצריכה. כך אנחנו יכולים להנות מטיפול טוב וטבעי בחיידק הליקובקטר פילורי, מבלי לסבול יתר על המידה.

 

ההתמודדות עם הלקיבוקטר עם תמצית זרעי אשכוליות, מול הטיפול הקונבנציונלי.

הטיפול המקובל כהיום בעולם הרפואה המערבי להליקובקטר פילורי, הוא טיפול אנטיביוטי אגרסיבי. הטיפול כולל צריכת 2/3 סוגי אנטיביוטיקה (תלוי באיזה מקרה) ובנוסף גם תרופה נוגדת חומצה.

הטיפול הזה מרתיע לא מעט אנשים, משום שטיפול אנטיביוטי כה אגרסיבי עלול לגרום לחיידקים לפתח עמידות מול אנטיביוטיקה ובמקרים מסוימים אף להוביל לתופעות לוואי לא נעימות.

ופה יש ייתרון עצום לטיפול הטבעי בהליקובקטר, כמו למשל הטיפול בתמצית זרעי אשכוליות. מכיוון שאין בו סכנה של פיתוח עמידות והוא גם לא מוביל לתופעות לוואי.

 

כיצד מטפלת תמצית זרעי אשכוליות בהליקובקטר פילורי?

במקרה של הליקובקטר פילורי, נוגדי החמצון הקיימים בתמצית, הם אלה שנלחמים בחיידק ומונעים את נזקיו לקיבה. מחקרים הוכיחו כי צריכת תמצית זרעי אשכוליות, מונעת מחיידק הליקובקטר את היכולת לגורם לנזקים בקיבה ובכך מורידה את הסיכון להתפתחות סיבוכים מיותרים ומסוכנים.

 

האם תמצית זרעי אשכוליות היא טיפול מספק להליקובקטר פילורי?

כאמור כאשר חיידק הליקובקטר פילורי פעיל בקיבה, הוא מהווה איום בריאותי של ממש. לכן אין מקום לעיגולי פינות ולוויתורים במלחמה מולו.

תמצית זרעי אשכוליות עשויה לסייע מאוד בטיפול בהליקובקטר, אבל לא בטוח שהיא תמיד תהיה יעילה לכל אחד כטיפול בודד. לכן לא מומלץ להסתמך רק על התמצית כטיפול בלעדי ומוחלט, מבלי להתייעץ עם מומחה לרפואה טבעית.

ברפואה הטבעית נוהגים לשלב מספר תכשירים טבעיים הפועלים יחדיו בעת ובעונה אחת למיגור הליקובקטר פילורי, כך התוצאה היא מובטחת ויעילה יותר. מומחה לרפואה טבעית ימליץ על המינונים הנכונים של כל תכשיר טבעי, ויוציא או ישלב תכשירים חדשים במהלך הטיפול לפי הצורך.

המסקנה: טיפול טבעי בהליקובקטר פילורי עושים רק בלווי איש מקצוע מנוסה ומוכח.

 

לסיכום:

  • תמצית זרעי אשכוליות היא מתנה שהטבע נותנת לנו, להילחם בצורה טובה ומוצלחת בחיידק הליקובקטר פילורי.
  • באמצעות תמצית זרעי אשכוליות ניתן למנוע את נזקי החיידק בקיבה ולחסוך סיבוכים מסוכנים.
  • את הצריכה של התמצית מומלץ לעשות במסגרת טיפול כולל בחיידק ובלווי מקצועי.

שאלות נוספות

זה תלוי בסוג התכשיר שרכשתם, בגילכם ובמצבכם. יש להתייעץ עם המטפל או הרוקח לגבי המינון הנכון.
ילדים יכולים לצרוך את התמצית, אך כמובן בכפוף למינון המפורט לגילם.
בועז ארגמן
בועז ארגמן

בעקבות צבר אירועים בחיי האישיים הקשורים לחיידק הליקובקטר פילורי החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכמה שיותר אנשים להתמודד עם החיידק בצורה הטובה ביותר.
במהלך שנות פעילותי הרבות, יצא להכיר את כל דרכי ההתמודדות והטיפול בחיידק הליקובקטר, כולל במקרים חריגים וקשים במיוחד. השליחות שלי היא לשחרר כמה שיותר אנשים מהלפיתה המסוכנת של החיידק, לייעץ ולכוון אותם לטיפול המדויק להם אישית, כל הדרך אל חיים מאושרים ונטולי הליקובקטר.

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מפסיקים להיכנע לתכתיבי חיידק הליקובקטר, מטיסים אותו מהגוף, ומחזירים את השפיות לחיינו!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים